Ребята! Следующий урок литературы предлагаю провести в виде литературного кафе "Давным-давно была война". Читаем стихотворения, размышляем, высказываем свое мнение о фильмах, военных историях, воспоминаниях ваших родственников - все, на что богато ваше творчество! А у меня перед глазами стихотворение нашего земляка, директора НСШ №12 (ныне покойного) В. Л. Палехи "У війни свої закони". Что вы думаете об этом произведении?
Двадцять друге. Неділя. Скрізь вогні буйнотрав
День червнево-вишневий нас у школі зібрав.
Полонили стокрилії мрії...Треба ж вибухнуть чорній біді.
- Марусиночко, люба Маріє...
- Що ж тепер?- ти сказала тоді.
Ми відклали до часу проекти у надії і без каяття.
І сказав у задумі директор:
- Ще екзамен один - на життя.
Чорну хмару зловісну здолали.
Скільки нас непробудженим сном полягло на крутім перевалі
До схід сонця юнацьким чолом...
Та, живі, ми зібралися в школі, де сьогодні востаннє сини.
З тридцяти нас - лиш п 'ятеро в колі,
Двадцять п'ять - зорять всім зі стіни.
Під портретом сержанта Марії з п'яти слів монолітне злиття -
Це автограф її пломеніє: "Екзамен один - на життя!"
...День травневий, Дев'яте веселково буя.
Да святиться, Маріє, твоє вічне ім 'я!
Желаю удачи! Но сначала - ваше мнение о форме проведения урока.
Двадцять друге. Неділя. Скрізь вогні буйнотрав
День червнево-вишневий нас у школі зібрав.
Полонили стокрилії мрії...Треба ж вибухнуть чорній біді.
- Марусиночко, люба Маріє...
- Що ж тепер?- ти сказала тоді.
Ми відклали до часу проекти у надії і без каяття.
І сказав у задумі директор:
- Ще екзамен один - на життя.
Чорну хмару зловісну здолали.
Скільки нас непробудженим сном полягло на крутім перевалі
До схід сонця юнацьким чолом...
Та, живі, ми зібралися в школі, де сьогодні востаннє сини.
З тридцяти нас - лиш п 'ятеро в колі,
Двадцять п'ять - зорять всім зі стіни.
Під портретом сержанта Марії з п'яти слів монолітне злиття -
Це автограф її пломеніє: "Екзамен один - на життя!"
...День травневий, Дев'яте веселково буя.
Да святиться, Маріє, твоє вічне ім 'я!
Желаю удачи! Но сначала - ваше мнение о форме проведения урока.
Комментариев нет:
Отправить комментарий